loading...
موزیک
sobhan بازدید : 50 یکشنبه 24 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

 

کیفیت MP3 320 MP3 128 OGG 64 WMA 32
لینک Download Download Download Download

 


یک شب عاشقانه 

امشب از دست تو از خودم از همه، از همین بار غصه که رو دوشمه
از شب و خاطره این همه دلهره، از همه دنیا سیرم
اون که یه عمریه آرزوی منه، قلبمو با سکوتش داره میشکنه
رفتم از خاطرش پیش من نیست دلش، من چجوری نمیرم
دست تو توی دستای اونه، یک شب عاشقونه
من با این درد سنگین رو قلبم، میرسم باز به خونه
دست تو توی دستای اونه، یک شب عاشقونه
من با این درد سنگین رو قلبم، میرسم باز به خونه
امشب از دست تو از خودم از همه، از همین بار غصه که رو دوشمه
از شب و خاطره این همه دلهره، از همه دنیا سیرم
حال داغون من چشم گریون من، عشقی که عمریه مونده تو خون من
امشب از این همه غم که رو دوش من، من چجوری نمیرم
خونه تاریک و تنها و دلگیر، لحظه های نفسگیر
عاشق ساکتی که شد امشب، از تو و زندگی سیر
دست تو توی دستای اونه، یک شب عاشقونه
من با این درد سنگین رو قلبم، میرسم باز به خونه
دست تو توی دستای اونه، یک شب عاشقونه
من با این درد سنگین رو قلبم، میرسم باز به خونه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 27
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 66
  • بازدید سال : 606
  • بازدید کلی : 7,231
  • کدهای اختصاصی